11. helmikuuta 2013

Verhoilua ja kappasotaa


Mekanismituolin verhoilua
Tämä mennyt kuukausi on ollut täynnä tekemistä. Neuvolakäyntejä, koulutöitä, kokeeseen harjoittelua ja itse koe. Torstaina koululle tuli 20 tuolin erä verhoiltavaksi ja vietäväksi Kotkaan. Onneksi tänään saatiin urakka jo tehtyä koska ilmeisestikin huomenna Matkahuollosta pitäisi viimein saapua mun tilaamia kankaita.
Ostin koulun kautta kahta verhoilukangasta, en tiedä kumpaa niistä käytän minulle lahjoitettuun mekanismituoliin hmm.. Siinä onkin hommaa koska mulla on jäljellä enää 3 viikkoa ennen hiihtolomaa ja työharjoittelua ja sitten äityislomalle vuodeksi! En malta uskoa että aika on mennyt näin nopeasti.

Purin tuolin alkutekijöihinsä ja aloitin vyöpohjien uusimisella. Käsinojien vanhojen kangaspalojen paikalle niittasin juuttivyöpohjan ja vanhan puuvillakankaan. Käsinojat ovat ainoat osat jotka olen tällähetkellä kaavoittanut, taitaa tulla kiire.

Kaikki tyynyt olen tehnyt ns luppoajalla, ekat itselleni ja pyöreät lahjaksi.
Ompelin tänään kotiin irrallisen rahin päällyksen ja verhoilun 4 tuolia vanhuskotiin. Tähtirahin kapan kokosin kahdestakymmenestä palasta, kuten alkuperäisessäsin päälisessä oli tehty. Säästin vanhan nahkapäällyksen tulevia pikkuprojekteja varten..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti