11. toukokuuta 2013

Rauhallisia raitoja ostoslistalla


Pesänrakennusvietti on herännyt.. huonoon aikaan. Tämä kesä tulisi asustaa anoppilassa ja kotipaikkakunnalla keräten voimia ja rahaa. Osa minusta on tappavan kateelliinen kaikille jotka vauvan kanssa pääsee heti aloittaaman omaa arkeaan, omassa asunnossaan, mutta osa minusta huokaa helpostuksesta. Saan asua kotona mummolan "rauhassa" ja täällä anoppilassa jonka poikamieshuone on aikuistunut kerta heitolla mun tylsien päivien tuoksinnassa. 


Super Mario julisteet saa pysyä seinällä, mutta olen erittäin ylpeä tästä raivauksesta. Tänään jopa sain kolmen vuotta ensitapaamisen jälkeen kokovartalopeilin tän huoneen seinälle. Ja lukulampun. Täällähän voi jo elää!





oli ja on menossa melkoiset alet ja kevään tultua ja vauvan potkiessa pesänrakennusvietti on pahimmillaan! Tälläistä paketti sisältää, ja sanoisinko että 100 e tästä kaikesta ei ole paha hinta!
GUSTAV -lampunvarjostin 4,98 kpl
Tein samanlaisen itse aikaisemmin: Itsetehty lampunvarjostin

GUSTAV -verhot 17,90e
Olen rakastunut raitoihin. Onneksi kaikki valitsemani kankaat eivät olleet raitaa, kaikkea kohtuudella..

TIMGLAS -laskosverho 4,90e
Nämä TIMGLAS -verhot vei mun sydämen hinnallaan ja retroudellaan. Kauniin maanläheiset (ja vihreät)

BOHEME -matto 11,90

BOLSTER -pussilakanat 19,90e
Kun löydän jostain jättipeitoille tarkoitettuja pussilakanoita halvalla, on mun aina pakko sortua ostamaan. Jättipeittoni on mun mielestä maailman paras peitto. Hyvä mies osaa nukkua mun kanssa jakaen peiton ja koskaan ei talvella kylkiä käännellessä tule kylmä.

En tilannut näitä mutta olisi pitänyt..
Maria Montazamin hauska, väririkas ja rönsyilevä tyyli on saanut mut rakastumaan tupsuihin.

KVITTER -verhot 21,90e

Itseasiassa tilaus jäi alle satasen, mutta toimituskulut  (5,40e) nosti  hinnan sataseen. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti